Wednesday, March 23, 2011

Help!!...


I especially like my hair today, so I will post a couple of pictures of it. Done! Now on to more serious matters. Saturday is my faculty banquet. Since I'm a graduate and I've never been to a banquet before, I want to look especially cute that night. We will have dinner (with teachers and potential employers), but once that's done, it's fun time! Everybody will be heading to the city's chic club, Rouge. So I want to wear something that will look appropriate to meet potential employers, but that's fun enough to go out in. This is where you guys come in. I will post 3 pictures of different dresses, and I would like for you guys to let me know which one would be best. Tomorrow, I will post pictures of me wearing the dresses (I don't really have the time to do it right now), and we can all vote again. Whichever one wins, is the dress I will wear to the banquet. 

***

J'aime particulièrement mes cheveux aujourd'hui, alors je vais placer quelques photos d'eux. Fini! Maintenant, passons à un sujet plus sérieux. Samedi est la soirée du banquet de ma faculté. Puisque je suis une finissante et que je n'ai jamais participé à de banquets, j'aimerais avoir l'air particulièrement mignonne. Nous aurons un souper (avec nos professeurs et quelques employeurs potentiels), mais une fois que cela est terminé, c'est le temps de s'amuser! Nous irons tous ensuite à l'un des clubs les plus chics de la ville, Rouge. J'aimerais donc porter un ensemble qui sera approprié pour rencontrer mes futurs employeurs, mais qui sera aussi approprié pour m'amuser. C'est ici que vous entrez. Je vais afficher des photos de trois robes différentes. J'aimerais que vous votiez pour celle que vous aimez le plus. Demain, j'afficherai des photos de moi qui porte ces robes (je n'ai pas vraiment le temps en ce moment) et vous pourrez voter à nouveau. La robe qui reçoit le plus de vote sera celle que je porterai au banquet.

Yours truly, Bien à vous,
Martine
No 1
No 2
No 3


3 comments:

Natalie said...

Hey Lovely! Fab hair! Glad you included pics! I like all of your dress choices so I will return to see them on you tomorrow!! OXO Natalie

Erin Willett said...

Your hair is cute! I like the first one, maybe with a blazer or cardigan to cover your arms :)

heyrecklessmind.blogspot.com

DanielaCarpino said...

great pictures! I follow you! Follow me back!