Thursday, March 24, 2011

Favorite blogger day

Since my Thursdays are usually packed from morning to evening, I rarely have time to take pictures and post about them. So from now on, I will use this day to talk about my favorite bloggers. And my first ever Favorite Blogger is... (drum roll)... Sydney from The Daybook!

I just love Sydney's style both in clothes and in writing. She is just adorable and I immediately fell in love with her blog. If you haven't seen it yet, I urge you to! It's actually her blog that inspired me to start my own, and I can only hope that mine will be as successful as hers.

***

Puisque mes jeudis sont généralement assez occupés, j'ai rarement eu le temps de prendre des photos et d'écrire à leur sujet. À partir de maintenant, je vais donc profiter de ces journées pour parler de mes bloggeurs préférés. Et ma première Favoris Blogger est ... (roulement de tambour) ... Sydney de The Daybook!

J'adore le style de Sydney à la fois dans les vêtements et dans ses écrits. Elle est simplement adorable et je suis tombé amoureuse de son blog dès ma première lecture. Si vous ne l'avez pas encore vu, je vous commande d'y aller! En fait, c'est son blog qui m'a inspiré pour démarrer le mien, et je ne peux qu'espérer qu'il aura autant de succès que le sien.

Yours truly, Bien à vous,
Martine

No comments: