Wednesday, May 30, 2012

Neutrogena products

So today I got a nice little surprise in my mail box. Well, it wasn't really a surprise, but I had forgotten that I was expecting it, so just the same... Anyways, I received a gift from Neutrogena for the compagny's 60th birthday. About a month ago, I received an email telling me I could choose five free items to try out. The thing is, a couple of the items arwe full sized products! So here are the items I received... A full size soap bar, a package of make-up removing cleansing wipes, Ultra-Sheer dry-on sunscreen SPF 55, Healthy Defense daily moisturizer SPF 45, and Triple Protect face lotion for men. Oh how I love free stuff!

 *** 

Alors aujourd'hui, j'ai reçu une petite surprise par la poste. Au fait, ce n'était pas vraiment une surprise, mais j'avais oublié que j'attendais ce paquet, alors c'est presque la même chose... De toutes façons, j'ai reçu un cadeau de Neutrogena pour la 60ième fête de la compagnie. Environ un mois passé, j'ai reçu une courriel qui me disait de choisir cinq produits pour essayer. Cependant, certains de ces produits étaient de tailles normales. Voici les ceux que j'ai recus... Du savon de taille normale, un paquet de lingettes nettoyantes démaquillantes, écran solaire sec au toucher UltraSheer FPS 55, hydratant quotidien Healthy Defense FPS 45, et lotioni faciale triple protection pour hommes. Oh comme j'aime les choses gratuites!

No comments: