Wednesday, May 2, 2012

Gaah!!


Boo! This has been a bad week for my body. On Monday, as I was getting ready for work, I was curling my hair when I dropped the curling iron. I'm pretty sure I got a second degree burn, right where my bra strap is, so needless to say it hurts like (bad word of your choice). Also, last Friday, I completely lost my voice (couldn't even talk while playing Quelf with friends) and got it just in time for Monday, but now I'm down with a cold. I am soo not a happy camper right now as you can see from the pictures Loverboy dared to take of me.

****

Boo! Cette semaine fut horrible pour mon corps. Lundi, pendant que je me préparais pour le travail, je me frisais les cheveux lorsque j'ai échappé mon fer à cheveux. Je suis convaincue que je me suis brûlée au deuxième degré, juste en dessous de la bretelle de mon soutient gorge, alors inutile de vous dire que cela faire mal comme (insérer un mauvais mot de votre choix). De plus, vendredi dernier, j'ai complètement perdu ma voix (je ne pouvais même pas parler pendant que je jouais à Quelf avec les amis) simplement pour la retrouver lundi, et maintenant, je suis toute grippée. Je suis tellement misérable en ce moment, comme vous pouvez le constater des photos que Loverboy a osé prendre.


Yours truly, Bien à vous,


No comments: