Monday, April 23, 2012

Such a good day...

A few awesome things happened to me today, the most exciting one being that I received my eurorail pass by Fedex! I'm sooo excited! I'm finally starting to feel like this is happening!!

Today, I decided to take a few pictures of what I was wearing and my awesome new hair extensions (will talk about them later). However, maybe doing my first shoot in a while right next to a mall entrance wasn't such a good idea since I kept getting distracted and self-conscious. Not my best!

****

Quelques bonnes choses me sont arrivées aujourd'hui, la plus excitante étant mon laissé-passé pour les trains d'Eurorail arrivé pas Fedex! Je suis tellement excitée! Je me sens finalement comme si je m'en vais vraiment en Europe!!

Aujourd'hui j'ai décidé de prendre quelques photos de mon ensemble et des mes nouveaux et supers extensions de cheveux (j'en reparlerai plus tard). Cependant, je ne pense pas que prendre les photos près d'une entrée d'un centre d'achats était la meilleure des idées puisque j'étais facilement distraite et timide. Pas mon meilleur!
 

No comments: